zaterdag 4 april 2009

Ding 22


Visit Bibliotheek 2.0

Ben benieuwd of de badge erop staat. We zullen straks zien. Alle info weer gelezen
die bij Ding 22 hoort. Wat een theorie!!! Zoals jullie kunnen zien heb ik een account aangemaakt bij Bibliotheek 2.0.
Hier veel rondgekeken en ook hier kwam ik weer een heleboel collega's tegen.
Wat reactie's gegeven op hun pagina en hopelijk krijg ik weer een reactie terug, want dat is wel leuk natuurlijk. Ik denk dat Bibliotheek 2.0 een netwerk is wat heel goed is te gebruiken om info te delen. Ook voor het biebwerk, want daar doen we het eigenlijk toch voor. Ook heb ik op ZB digitaal en WoWter aan het neuzen geweest.
Ook verschillende bieb's in gelderland bezocht.
Ook hier kom je veel nuttige dingen tegen. Ik heb voldoende opgestoken van dit Ding, nu naar de FINISH.

3 opmerkingen: