zondag 29 maart 2009

Ding 21

Allereerst weer de info gelezen. ben lang stil blijven staan met My Discoveries in de Aquabrowser van de ZB. Hier kan je blijven klikken en lezen, totdat je niet meer weet waar je bent! Bij de OBA heb ik een filmpje van literatuurlijsten bekeken, en d.m.v My Discoveries heb ik bij de lijst Recepten een Kookboek toegevoegd, en bij Gelezen Boeken ook een boek er bij geplaatst. Dit heb ik gedaan d.m.v het 23 dingen account. Ik heb genoeg accounts aangemaakt gedurende de cursus vind ik. Dit zelfde heb ik ook bij WorldCat gedaan. Vind My Discoveries prettiger om mee te werken. Ook wil ik nog eens meer lezen over : Is er nog toekomst voor de catalogus 2.0. Maar dit zal na de cursus zijn. Ook kwam ik nog een leuk filmpje tegen over een workshop gamen in de Bieb. Het staat hieronder als het is gelukt. Misschien nog iets voor Hella, wilde die geen tip om meer jeugd in de Bieb te krijgen???? Was dat niet bij Google Docs??

9 opmerkingen:

  1. Wij hebben in de ZB een Wii aangeschaft. Ook kunnen ze samen gamen op de woensdag- en vrijdagmiddag. Wordt goed bezocht door de jeugd. Dus als je ze binnen wil hebben, doe ons na, succes verzekerd.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He henri, Dank je voor de tip. Het was ook een vraag van Hella, die wilde een tip bij ding????(weet het niet meer precies, het was bij google docs)
    Ik zie trouwens net bij dizzie dat ik een boek heb gewonnen. Ik had meegedaan aan een prijsvraag. Was niet moeilijk, kon je opzoeken op google.
    Is erg leuk.
    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat??? jij ook al prijs? Conny ook al. Bofkonten
    Groetjes Pleunie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anja,
    alweer prijs? Jij gaat goed hè.....
    Gefeliciteerd en veel leesplezier!
    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf filmpje Anja, je geeft inderdaad een gouden tip door!
    zonnig groetje,
    Leeswolfje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pst waar staat je behang logootje?hihi
    leeswolfje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Anja,
    ja, mijn boek lag vorige week vrijdag in de brievenbus. Heb meteen Weg van Lila gereserveerd in de bieb want dat wil ik dan eerst nog lezen.
    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Belastingtechnisch vallen die gewonnen boeken natuurlijk onder de bonussen, en dat kan natuurlijk niet meer in deze huidige tijden. (Ik ben natuurlijk gewoon jaloers) Proficiat mazzelaars.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anja,

    Mijn emailadres is hoeksas@gmail.com

    Groetjes Pleunie

    BeantwoordenVerwijderen