zondag 1 maart 2009

Ding 16

Na wat dagen op Youtube te hebben rondgekeken en leuke filmpjes te hebben ontdekt, ga ik het nu in een verhaaltje weergeven.
Er staat zo ontzettend veel op Youtube, soms ook van slechte kwaliteit. Je kan dan beter niets publiceren vind ik. Maar ja, iedereen denkt daar anders over.
Op de Weblog ZB digitaal, ben ik nog niet uitgekeken, maar ik kan wel al mijn bevindingen van dit ding plaatsen.Ik heb bieb filmpjes bekeken, oa. van de Zelfservice,RFID en al wat er mee te maken heeft.
Ik zag dat er al enkele bij de collega's op hun blog staan, dus heb ik gekozen voor een promotiefilmpje van Al@din.
Ook probeer ik nog iets leuks er op te zetten van Urbanis.Dit komt er aan dus.
Ik vind dat Youtube heel goed is te gebruiken bij de Bieb. Je kan van vele activiteiten een filmpje maken en dit presenteren aan de klanten.Hopelijk komen nu mijn filmpjes eraan. Ik ga ook nog proberen om een filmpje te maken van onze Bieb in Oostburg, maar dat komt iets later want daar moet ik nog aan beginnen.





1 opmerking:

  1. Mogelijkheden te over bij YouTube. Ben benieuwd naar jou eerste "echte" speelfilm.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen