zondag 15 maart 2009

Ding 18


Jawel, we zijn bij Ding 18 beland. Ik heb allereerst een account aangemaakt en daarna 10 boeken toegevoegd.
Dit is erg nuttig vind ik, ik hoef niet meer mijn blaadje of opschrijfboekje te raadplegen, maar het staat allemaal mooi op het blogje. Moet het nog wel verder afwerken natuurlijk en het ook bijhouden.
Ik heb ook de widget op mijn blog gezet, maar het is eigenlijk niet wat ik wilde. Ik wilde schrijver, titel en een boekomslagje (bookcover heet dat geloof ik).
Vergeet het maar, geen omslagje maar een leeg vakje met een kruisje linksboven. Ook als je dan klikt op afbeelding weergeven komt er niets. Dan maar iets anders kiezen, want ik zie nu dat dit ook een probleem bij andere collega,s is.
Ik heb gezien dat mijn boeken echt wel populair zijn. Ze worden veel gelezen.
Ook heb ik wat rondgesnuffeld op dizzie.nl. Dit is eigenlijk ook heel aangenaam in het gebruik. Ik denk dat voor de bieb deze allebei heel handig zijn om te presenteren aan de klant.
Ik ga nog wat rondkijken en dan verder met ding 19.

1 opmerking:

  1. Wel jammer, dat je geen covers krijgt, maar het is inderdaad een probleem bij librarything

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen