zaterdag 21 maart 2009

Ding 19


Ik heb de achtergrond informatie gelezen, d.w.z de Nederlandse versie. Ik heb een account aangemaakt en ben lid geworden van Dizzie.
Dit vind ik een gebruiksvriendelijk sociaal netwerk. Had al direct een reactie van iemand uit Rotterdam. Ook kwam ik Netty, Tilly, Conny en Jessica tegen. Heb wel even een krabbel geplaatst. Ik vind Dizzie wel bruikbaar voor de Bieb. Heb een top 10 gemaakt en wat gegevens er op geplaatst. Nu het volgende, Hyves.
Ik had al een account van Hyves. Onze zoon was een half jaar op Kreta, en hij zei Ma je moet Hyves aan maken, dan kunnen we krabbelen. Ik dacht nou het zal wel.
Ik heb het wel aangemaakt, maar niet vaak gebruikt. Hij had er helemaal geen tijd voor als reisleider midden in de zomer.
Ik heb mijn pagina nu weer wat opgepimpt, en een andere achtergrond gekozen.Ik heb al weer wat vrienden van de Bieb erbij. Ik kijk geregeld op de pagina, maar ik vind Dizzie toch meer voor onze leeftijd en ook gaat het over ons bibliotheekwerk.
Hyves vind ik toch meer voor de jongeren. (of ik zie het verkeerd)

1 opmerking:

  1. Tja, wat zal ik ervan zeggen, ik gebruik ze geen van beide. Dus jij bent meer ervaringsdeskundige dan ik, maar ik heb ze natuurlijk wel bekeken. Hyves voelt wel meer voor een jongere generatie.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen