woensdag 25 maart 2009

Ding 20


Aangekomen bij Ding 20, eerst de info gelezen. Dat neemt ook al uren tijd in beslag.
Ik ben niet zo'n muziek mens, dus ik heb geen account aangemaakt, maar ben bezig geweest op het 23 Dingen gebeuren.Heb veel muziek beluisterd, van vroeger en van nu.
Je blijf maar klikken en klikken. Toch luister ik thuis niet vaak naar muziek.
Ik heb ook de volgende site bezocht:http://zoeken.bibliotheek.be/
Ik hoop dat de link werkt, zal zo even proberen. Ook heb ik een last.fm widget in mijn blog geplaatst, met muziek wat gekozen is door FM. Ook is het weer een handig ding voor de bieb, maar als we alle dingen moeten toepassen, denk ik dat we toch tijd te kort komen om het allemaal bij tehouden.Ik ga nu even mijn link testen!!!
En dan naar het volgende.

3 opmerkingen:

  1. Muziek niet je ding. Anja, je weet niet wat je mist, maar ja ik ben dan ook een muziekliefhebber bij uitstek.
    Site van België is mooi hé. De laatste berichten over Last.fm is dat het per 30 maart niet meer gratis is, maar € 3,00 per maand gaat kosten, m.a.w. ding 20 verdwijnt binnenkort of wordt vervangen.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen account aangemaakt, maar voor degene die het nu wel hebben gedaan, moeten die volgende maanden dan betalen of dat gaat in wanneer je je account heb aangemaakt waarschijnlijk???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Anja,
    Ik heb net mijn account opgezegd. Het is ook aan mij toch niet besteed. Zou ongeveer een dag duren voor het eruit is. Dus morgen nog even controleren.
    Groetjes Pleunie

    BeantwoordenVerwijderen