dinsdag 10 maart 2009

Ding 17


Eerst de overzichten bekeken die bij de opdracht stonden.Ik kwam er al snel achter dat de Engelse versies mij niet zo aanspraken. Mijn engels is niet op het juiste nivea hiervoor. Heb al genoeg werk aan de nederlandse versie. Dus de laatse,Web 2.0 in kaart gebracht, was de beste voor mij. Hier van alles bekeken, Kieskeurig.nl, Vergelijk.nl, Schoolbank, vond ik erg leuk om te bekijken. Ik kan door blijven gaan. Ook kwam ik Hyves tegen, dit heb ik ook al een tijdje geleden aangemaakt omdat Yannick een half jaar in kreta is geweest. Dit is erg handig, al kan je er uren mee bezig zijn.
Ook vond ik leuk de site van Iens.nl.
De leukste restaurants. Ik was dit weekend 2 dagen met mijn zussen in Breda en we hebben een restaurantje gekozen wat ik gevonden had op deze site. Het heet Soho kitchen. Voor de gene die ook naar Breda gaan, deze locatie kan ik echt aanbevelen.
Ook kwam ik in een vakantie stemming door de Vakantie.nl.
Het is echt heel veel wat je hier tegen komt, en er is vast iets bij voor het Bieb gebruik want daar gaat het eigenlijk om.

3 opmerkingen:

  1. Mocht ik nog eens in Breda uit eten gaan, dan ga ik op jou advies 2.0 dineren bij Soho kitchen.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henry, Wil je nog eens bij de reacties kijken bij ding 18.
    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er op gereageerd, maar ik kom vandaag helemaal niet in L.T.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen